گلفروشی های لاکچری تهران تعدادشان کم نیست. معمولا اکثر آن ها در مناطق شمالی تهران حضور دارند. و اکثرا از قدیم در زمینه فروش گل فعالیت می کنند. بعضی از آن ها برندهای قوی برای خودشان درست کرده اند. و برخی هم در سال های اخیر به وجود آمده اند و به سفارش آنلاین گل می گیریند.

در این مطلب مانند لیستی که برای گل فروشی های زعفرانیه درست کردیم، قصد دارد شما را با چند گل فروشی لوکس آنلاین و فیزیکی ( حضوری ) در سراسر تهران آشنا نمایم. امکان دارد برخی از موارد از قلم بیافتد. به همین دلیل از شما عزیزان خواهشمندم که اگر حس می کنید گزینه ای شاسته قرار گرفتن در لیست برترین گلفروشی های تهران را دارد، حتما از طریق قسمت کامنت به ما معرفی نمایید تا پس ار بررسی آن رابه لیست اضافه نماییم. با تشکر

1- گل فروشی آنلاین کادو باکس:

گل فروشی کادو باکس در زعفرانیه تهران فرار دارد. اما فعالیت آن ها به صورت اینترنتی می باشد. سفارش آنلاین گل در کادو باکس بسیار راحت است. تنها کافی است ” کادو باکس ” را در گوگل جستجو نمایید. سپس وارد سایت ” www.kadobox.ir ” شوید. سپس عکس مدل ها و قیمت آن ها را مشاهده نمایید. و تنها قدم باقی مانده، ارتباط با کارشناسان آن ها از طریق واتس اپ و تلگرام می باشد.

گل فروشی لاکچری کادو باکس با امکان سفارش آنلاین گل

اگر قصد خرید باکس گل؛ باکس گل لاکچری رز هلندی ، گل رز جاودان و سفارش آنلاین آن ها را دارید، بدون شک کادوباکس یکی از برترین گزینه های شما خواهد بود.

 

2- گل فروشی هوشنگ

گل فروشی هوشنگ ( Houshang Flower ) یکی از محبوب ترین گل فروشی های فیزیکی در تهران می باشد. گل هوشنگ واقع در خیابان جردن تهران است. اگر تنها قصد خرید حضوری گل را در تهران دارید بدون شک یکی برترین گزینه ها می باشد. البته این موضوع را فراموش نکنید که نباید قیمت های هوشنگ و حتی سایر نمونه های نام برده در این صفحه را با قیمت دکه های گلفروشی مقایسه نمایید.

 

3- گل فروشی الف 

حتما همه شما نام شیرینی فروشی الف را تا به حال شنیده اید. آن ها یک گلفروشی الف هم دارند که در زعفرانیه تهران می باشد. دقیقا در کنار شعبه اصلی شیرینی فروشی آن ها که واقع در خیابان مقدس اردبیلی می باشد. برای پیدا کردن راحت تر آن می توانید در نقشه های آنلاین ، لویکیشن مرکز خرید پالادیوم را بزنید. چون تنها چند متر با آن فاصله دارد.

 

4- گل فروشی بهرام 

گل بهرام از قدیمی ها تهران است که توسط جناب آقای بهرام جعفری تاسیس شد. اگر به دنبال یک گلفروشی لوکس و با سابقه می گردید، گلفروشی بهرام جردن می تواند یکی از لنتخاب های شما باشد.

 

تمام نام های برده شده جزء برترین گلفروشی های لاکچری تهران هستند. اما باز هم در زمینه گل، سلیقه حرف اول را می زند. هر کدام از آن ها بهترین گل ها را می آورند. اما سلیقه گل آرا و باکس هایی که انتخاب می کنند متفاوت است. بهتر است قبل ار مراجعه حضوری ، نمونه کارهای قبلی آن ها را از طریق سایت و پیج اینستاگرامشان بررسی نمایید تا گزینه مناسب خودتان را انتخاب نمایید.