ایوان های کوچک

دسته گل های سنتی زیبایی خاص خودشان را دارند. این دسته های گل یک ابراز عاشقانه درخواست برای بخشیده شدن میتوانند باشند و یا ساده ترین روش برای ابراز علاقه به نزدیکانتان. برای دسته گلهای سنتی ظرفهای متنوعی وجود دارند به همین دلیل هیچوقت تکراری نمیشوند. شما میتوانید دسته گل را در یک گلدان، سبد و یا حتی ظروف قدیمی بدون استفاده خودتان قرار دهید. اما تا به حال به روش های دیگر آراییدن گل های خودتان فکر کرده اید؟ آویزان کردن گل به ذهنتان رسیده بود؟ اگر تا به حال به همچین موضوعی فکر نکرده بودید در ادامه ما میخواهیم چند ایده برای آویزان کردن گلهایتان به شما بدهیم.

 

ایوان های کوچک

آیا فضای کمی در اطرافتان دارید ولی میخواهید طبیعت را در اطرافتان حس کنید؟ آویزان کردن گل در ایوان خانه بهترین کار است. گل هایتان را در راهرو خانه آویزان کنید و از بوی آنها در طول روز لذت ببرید. اگر در آپارتمان زندگی میکنید گل های آویزان بهترین راه برای این است که طبیعت را به خانه خودتان راه دهید.

 

جشن عروسی

گل ها را بر روی دیواری که پشت میز مهمانانتان قرار دارد آویزان کنید. ممکن است این کار نیاز به تصویر سازی ذهنی و وقت بیشتری برای انجام باشد اما مطمئنا در خانه هایی که سقف آنها پایین است به آسانی میتوان این کار را انجام داد. در ضمن به یاد داشته باشید که این تزئینات را میتوان به عنوان هدیه در پایان جشن به مهمانها داد.

گل جشن عروسی

کنار در خانه

یک دسته گل آویزان در جلوی در زیبایی خاصی به نمای بیرونی خانه شما میدهد. به آسانی میتوانید یک گیره به دیوار بیرونی نصب کنید. هم میتوانید از گل هایی که در فصل های مختلف دوام می آورند استفاده کنید و هم میتوانید از گل های فصلی استفاده کنید. یک ایده خیلی جذاب این است که رنگ گل را با رنگ فصلی که در آن هستید هماهنگ کنید.گل های همیشه سبز برای فصل زمستان مناسب اند و گل های پررنگ و بزرگ برای فصل تابستان.

گل کنار در خانه

دوستی که در بستر بیماری است

برای دوستی که مدتی است بیمار شده گل هایی که غم بیماری را از یاد او میبرند و یاد آور بهاری دوباره برای او هستند بسیار تقدیر برانگیز هستند. آویزان کردن این گلها در کنار تخت بیمار و ترجیحا در کنار پنجره میتواند ارمغانی از طبیعت بیرون برای بیماری باشد که توان خارج شدن از تخت را ندارد.

گل برای عیادت بیمار

در یک مهمانی شام

دوستانتان را برای شام دعوت کرده اید؟ چرا از گلهای آویزان که بسیار هم به چشم می آیند استفاده نمیکنید؟ اگر این گلها را آویزان کنید و بالای میز شام قرار گیرند بسیار بزرگ و چشم گیر به نظر میرسند.

گل در یک مهمانی شام

هر کجا که تصمیم به رنگ آمیزی محیط دارید گل های آویزان روشی ساختارشکنانه و مدرن برای این کار به نظر می آیند. آرایش های گل به شکل آویزان چند منظوره هستند و برای مکان های مختلف قابلیت استفاده دارند که جذابیت چشم گیری نیز با خود به همراه می آورند.   هر سوالی و یا سفارشی در رابطه با گل داشته باشید ساده ترین راه ارتباط با کارشناسان کادوباکس است. سوال های خودتان را بپرسید، به سادگی سفارش دهید و در خانه  گلتان را تحویل بگیرید.