گل فروشی های زعفرانیه تهران تعدادشان کم نیست. اما مطمئنا شما به دنبال برترین گلفروشی ها در ” Zaferaniyeh ” می باشید. متاسفانه با وجود اینکه این منطقه گران قیمت ترین و لوکس ترین منطقه تهران است، اما گلفروشی های مطرح آن تعدادشان بسیار کم است. منظورم این نیست که گلفروشی لاکچری ندارند. اتفاقا خیلی از آن ها از لحاظ گل آرایی و کیفیت گل ، جزء برترین نمونه ها در سراسر تهران و حتی ایران می باشند. چون اگر در این منطقه خوب نباشند، نمی توانند به کار خود ادامه دهند.

اما منظور من در زمینه برندیگ و مطرح شدن نام آن ها در سطح شهر می باشد. شاید هم دلیلش این باشد که خرید گل در این منطقه به صورت محلی صورت می گیرد؛ و ممکن است خیلی ها فکر کنند که قیمت گل در این منطقه ، همانند ویلاها و برج های معروفش بسیار گران قیمت است و اصلا به دنبال خرید گل در زعفرانیه نبوده اند.

با تمام این تفاسیر ما سعی کردیم در این مطلب تعدادی از آن ها را به شما معرفی نماییم تا انتخاب راحت تری داشته باشید. بعضی از آن ها به صورت اینترنتی و بعضی ار آن ها به صورت مغازه و باغ گل می باشند.

گل فروشی آنلاین در زعفرانیه تهران

1- کادو باکس : 

اگر در محله زعفرانیه زندگی می کنید و قصد سفارش آنلاین باکس گل رز را دارید، برترین گزینه کادو باکس می باشد. به راحتی با جستجوی باکس گل رز کادو باکس در گوگل می توانید سایت و اینستاگرام آن ها را پیدا کنید. این گلفروشی لوکس با ارئه خدمات vip در این منطقه، چندین سال است که مشغول سورپرایز کردن مردم می باشد. خیلی ها به اشتباه فکر می کنند که کادو باکس در مرکز خرید پالادیوم است. اما اینطور نیست و ارسال آن ها از خیابان آصف صورت می گیرد و تنها سفارش گل تنها به صورت اینرنتی امکان پذیر است.

گلفروشی آنلاین کادو باکس واقع در زعفرانیه تهران

مزیت اصلی کادو باکس تخصص آن ها در باکس های گل لاچری می باشد؛ باکس هایی که حتی در گلفروشی های فیزیکی هم نمی توانید آن ها را خریداری کنید. دلیل آن هم تخصصی کار کردن آن ها در چند سال اخیر در زمینه گل رز می باشد.

البته همین مزیت بزرگ برای خیلی ها عیب محسوب می شود. چون کادو باکس گل های دیگر مانند: ارکیده، مریم و … را ارائه نمی دهد.

 

مغازه های گل فروشی در منطقه زعفرانیه

2- گل فروشی الف

گلفروشی الف ( واقع در خیابان مقدس اردبیلی ، میدان الف ) هم یکی از نمونه هایی است که در چند سال اخیر مطرح شد. بر خلاف کادوباکس، آن ها انواع گل را ارائه می دهند. و در کنار آن خدمات ماشین عروس و … هم ارائه می دهند.

3-باغ گل کست کار

باغ گل کشت کار ( واقع در زعفرانیه، مقدس اردبیلی، بین میدان الف و پسیان ) یکی از قدیمی های این منطقه است.

4-فلوریش

گلفروشی فلوریش ( واقع در پاساژ زعفرانیه پلازا ) می باشد.

 

علاوه بر گلفروش ها، کمی درباره محله زعفرانیه بیشتر بدانیم :

زَعفَرانیه یکی از محله‌های شمال شهر تهران و منطقه شمیران است. این محلّه که در کوهپایه‌های البرز قرار دارد، و آمیزه‌ای از شهرسازی مدرن و سنّتی در آن به چشم می‌خورد. زعفرانیه منطقه ای بسیار گران قیمت و مرفه نشین میباشد؛ درحدی که میتوان لقب « گران قیمت ترین منطقه » را به آن داد.

زعفرانیه از شمال به ارتفاعات توچال، از جنوب به خیابان ولیعصر (پهلوی) و محمودیه، از شرق به تجریش و از غرب به رودخانه ولنجک محدود می‌شود. زعفرانیه یکی از مرتفع‌ترین محله‌های پایتخت است و ۱۶۵۰ تا ۱۸۰۰ متر از سطح دریا ارتفاع دارد.

این محله در ناحیه ۲ از منطقه ۱ شهرداری تهران قرار دارد و جمعیت آن بر اساس آخرین سرشماری برابر با ۲۴٬۴۲۵ نفر بوده‌است. اماکن مهمی نظیر کاخ موزه سعدآباد، فرمانداری شهرستان شمیرانات، دادگاه ویژه روحانیت و چندین سفارتخانه از جمله سفارتهای آفریقای جنوبی و برزیل در این محله قرار دارند.

منابع : ویکی پدیا فارسی