پرسش های متداول

ثبت و پیگیری سفارش

 

1- آیا برای خرید از گل سنتر، حتما باید در سایت عضو باشم؟

پاسخ: بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید گل را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید.
با عضویت در گل سنتر می‌توانید:
– سریع‌تر و ساده‌تر خرید کنید
– به سادگی سوابق خرید و فعالیت‌های خود را مدیریت کنید
– لیست علاقمندی‌های خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید
– نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذارید
– در جریان فروش‌های ویژه و قیمت روز محصولات قرار گیرید

 

2- آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟
پاسخ: شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

 

3- آیا می‌توانم برای شخص دیگری از گل سنتر خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟
پاسخ: بله، پس از انتخاب گل موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در 3 مرحله تکمیل خواهد شد: 1) ورود به گل سنتر، 2) اطلاعات ارسال سفارش و پر کردن قسمت ” یادداشت سفارش ” و ذکر کردن این موضوع، 3) اطلاعات پرداخت.

 

4- آیا می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟
پاسخ: خیر، در حال حاضر تنها گل هايي امکان سفارش گذاری دارند که در سایت گل سنتر با وضعیت موجود و همراه با قیمت مشخص شده‌‏اند.

 

5- می‌‏توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟
پاسخ: تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید.
پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید.

 

6- بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با گل سنتر تماس بگیرم؟
پاسخ: خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار انجام خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش گل سنتر با شما تماس خواهند گرفت.

 

7- می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
پاسخ: خیر، به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم ‏باید سفارش خود را اینترنتی و یا از طریق مکاتبه از طریق واتس اپ با همکاران ما ثبت کنند.

 

گل های عرضه شده در گل سنتر

 

1- برای انتخاب و خرید گل در سایت نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیم‏ گیری به من کمک کند؟
پاسخ: می توانید از طریق تلگرام و واتس اپ با کارشناسان گل سنتر در ارتباط باشید تا شما را به بهترین نحو راهنمایی نمایند.

 

2- گل هایی که موجود نیستند، چه زمانی در سایت برای فروش عرضه خواهند شد؟
پاسخ: گاهی به دلایل مختلف مانند فصل ، وضعیت برخی از گل ها در وب سایت به “ناموجود” تغییر پیدا می‏‌کند و اعلام زمان دقیق عرضه دوباره آنها ممکن نیست، با این حال گل ستر تلاش می‏‌کند تا این گل ها مجدداً در کمترین زمان در وب سایت ارائه شوند. در صورتی که قصد خرید گلی با وضعیت “ناموجود” یا “به زودی” را دارید، می‏‌توانید برای اطلاع از موجود شدن و عرضه گل در سایت گل سنتر، از سرویس “به من اطلاع بده” که در صفحه جزئیات محصول قرار دارد، استفاده کنید تا به هنگام عرضه آن گل در سایت، از طریق ایمیل یا پیامک به شما اطلاع رسانی شود.

 

3- آیا ممکن است کالایی را که سفارش می‏‌دهم موجود نباشد؟
پاسخ: گل های دارای قیمت که در سایت گل سنتر با وضعیت “موجود” مشخص شده، قابل سفارش گذاری هستند. ولی با این حال بهتر است برای اطمینان بیشتر با کارشناسان گل سنتر از طریق واتس اپ و یا تلگرام در ارتباط باشید. البته گاهی برای برخی از گل ها در صورت ثبت سفارش‏‌ها با تعداد بالا و همزمان، ممکن است موجودی آن کالا به اتمام برسد. در این موارد به سرعت اقدام به تکمیل موجودی گل می‌شود ولی در صورت امکان پذیر نبودن، عرضه آن گل ها در سایت به صورت موقت متوقف می‌شود.
همچنین در طرح تشویقی فروش شگفت انگیز روزانه، تعدادی از گل ها با تخفیف‏‌هایی بسیار ویژه‌‏تر نسبت به فروش‏های ویژه عرضه می‏‌شوند که تنها برای چند ساعت امکان سفارش‏ گذاری دارند. در مواردی که به دلیل استقبال کاربران موجودی گل زودتر از موعد مقرر به پایان برسد، وضعیت گل به “ناموجود” تغییر می‏‌کند و امکان سفارش گذاری وجود نخواهد داشت.

 

 

پرداخت در گل سنتر

 

1- مبلغ سفارشم را چگونه می‏‌توانم پرداخت کنم؟
پاسخ: همگی کاربران گل سنتر می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت گل سنتر، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند.
برای اطلاعات بیشتر می‏توانید به صفحه شیوه های پرداخت مراجعه کنید.

 

2- با استفاده از کارت کدام بانک‌ها می‌توان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟
پاسخ: شما می‌توانید با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت گل سنتر، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید.

3- آیا پرداخت در محل، شرایط و محدودیت‏‌هایی دارد؟
پاسخ: بله، پرداخت در محل تنها برای گل های رز جاودان می باشد و در صورت انتخاب این گزینه هزینه ارسال به عهده مشتری می باشد. در حالت عادی خرید های بالای 200 هزار تومان رایگان ارسال می شوند.

 

4- ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
پاسخ: گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

 

 

ارسال سفارش‌ها

 

1- هزینه ارسال گل چگونه محاسبه می‌شود؟

پاسخ: هزینه ارسال گل در تهران برای خرید های بالای 200 هزار تومان رایگان می باشد.

 

2- چرا با این که تحویل گل در تهران است، ارسال سفارش من مشمول هزینه شده است؟
پاسخ: در حال حاضر تحویل رایگان ، فقط شامل سفارش‌‌‌‏هایی با آدرس تحویل در شهر تهران و با ارزش بیش از 200 هزار تومان می‌‏شود.

 

3- آیا می‏‌توانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟
پاسخ: بله شما می توانید از چند روز قبل از روز دریافت گل سفارش خود را ثبت نمایید و در قسمت توضیحات روز و ساعت مورد نظر خود را اعلام فرمایید.

 

4- پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول می‌‏کشد که به دستم برسد؟
پاسخ: زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند محل و نوع گل متفاوت است. برای این موضوع می توانید از طریق واتس اپ و یا تلگرام گل سنتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

5- می‏‌توانم کالایی را که سفارش داده‌‏ام با مراجعه به گل سنتر به صورت حضوری تحویل بگیرم؟
پاسخ: از آنجا که گل سنتر یک فروشگاه اینترنتی است و یکی از اهداف آن کاهش دادن سفرهای درون شهری غیر ضروری‏ است، تحویل حضوری سفارش در محل گل سنتر امکان‌پذیر نیست.

 

6- تحویل لاکچری تهران در چه محدوده‌ای امکان‌پذیر است؟
پاسخ: در حال حاضر فقط سفارش‌هایی که در محدوده‌های زیر در شهر تهران قرار دارند امکان ارسال توسط ماموران توزیع سفارش گل سنتر را دارا هستند و سایر محدوده‌ها از طریق الو پیک و یا اسنپ باکس ارسال می‌شوند:
زعفرانیه ، ولنجک ، محمودیه ، الهیه ، فرشته

 

7- آیا می‏‌توانم سفارشی را که با الوپیک و یا اسنپ باکس ، ارسال شده رهگیری کنم؟

پاسخ: بله، شما برای رهگیری سفارشی که از طریق الوپیک و یا اسنپ باکس ارسال شده است می توانید با درخواست لینک رهگیری از طریق واتس اپ و یا تلگرام گل سنتر ، سفارش خود را رهگیری فرمایید.

 

 

گارانتی کیفیت گل ها

 

1- آیا کیفت و تازگی گل های ارسال شده تضمین می شود؟
پاسخ: بله . کیفیت و تازگی تمامی گل های ارسال شده توسط گل سنتر و تامین کنندگان ما تضمین می شود . و در صورت هرگونه مشکل وجه گل به صورت کامل از طریق گل سنتر بازگردانده می شود. همین موضوع است که باعث شده مشتریان گل سنتر حتی اگر قصد خرید از سایر گل فروشی های اینترنتی و یا فیزیکی را دارند، از طریق پلتفرم گل سنتر اقدام به خرید از همان گل فروشی را نمایند.

 

خدمات پس از فروش

 

1- آیا همه گل ها ، شامل گارانتی می‏‌شوند؟
پاسخ: با توجه به گستردگی گروه‌های گل ارایه شده در وب سایت گل سنتر، کلیه گل های که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند دارای گارانتی سلامت فیزیکی هستند .
همچنین عکس گل ها جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با گل ارسال شده تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات گل ها، مشخصات درج شده در وب سایت است.

 

2- اگر کالای ارسال شده با آنچه سفارش داده‌‏ام و یا آنچه در سایت دیده ام مغایرت داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟
پاسخ: با خدمات پس از فروش گل سنتر از طریق ارسال پیام در واتس اپ و یا تلگرام در ارتباط باشید.

 

پیشنهاد شگفت انگیز

 

1- گل ها چه زمانی در طرح فروش ویژه یا شگفت انگیز قرار می‏‌گیرند؟ آیا از قبل می‏‌توان باخبر شد؟
پاسخ: امکان قرار گرفتن یک گل در طرح فروش ویژه یا شگفت انگیز را کارشناسان گل سنتر با در نظر گرفتن فاکتورهای مختلفی بررسی می‏‌کنند و با توجه به محدودیت زمانی عرضه به صورت شگفت انگیز، امکان اعلام آن از قبل وجود ندارد.

 

2- آیا می‌توانم گل هایی را که قبلاً در طرح پیشنهاد شگفت انگیز عرضه شده است و دیگر امکان خرید با آن شرایط وجود ندارد، با همان قیمت سفارش دهم؟
پاسخ: طرح پیشنهاد شگفت انگیز چارچوبی دارد که خارج از آن ثبت سفارش ممکن نیست، بر این اساس شما تنها چند ساعت فرصت دارید سفارش خود را با قیمت شگفت‌انگیز ثبت کنید و پس از آن قیمت‌ها به حالت اول برمی‏‌گردند.

 

3- اگر بلافاصله پس از ثبت یک گل و قبل از دریافت آن، کالا در پیشنهاد شگفت انگیز و با قیمتی پایین‌تر عرضه شود، با چه قیمتی برای من محاسبه می‌‏شود؟
پاسخ: پیش از مرحله فاکتور شدن سفارش، امکان تغییر سفارش بر اساس قیمت شگفت انگیز وجود دارد ولی پس از آن سفارش به هیچ وجه امکان اصلاح ندارد.

 

قیمت های گل سنتر

 

1- آیا قیمت محصولات در سایت گل سنتر به روز هستند؟
پاسخ: بله، گل سنتر به طور منظم و هفتگی قیمت‏ محصولات عرضه شده در وب‏ سایت خود را کنترل و به روز رسانی می‏‌کند.

 

2- آیا برای مشتریان دائمی، خرید با تعداد بالا و یا خریدهای سازمانی قیمت‌‏ها متفاوت خواهد بود؟
پاسخ: بله . برای این موضوع با کارشناسان گل سنتر در ارتباط باشید.

 

3- آیا قیمت‌‏های گل سنتر نسبت به خرید مستقیم از گل فروشی های عضو گل سنتر (تامین کنندگان) ارزان‌‏تر است؟
پاسخ: بله . با توجه به قوانین گل سنتر ، تمامی گل فروش های و تامین کنندگان عضو گل سنتر موظف هستند گل های خود را 5 الی 20 درصد ارزان تر از خرید مستقیم از آن ها ارائه نمایند. سیاست قیمت‏ گذاری در گل سنتر مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. به طور کلی قیمت‏‌ها در گل سنتر کاملا مناسب و رقابتی بوده و خرید از گل سنتر برای مشتریان به صرفه است.

 

نحوه فعالیت گل سنتر

 

1- آیا گل سنتر در تهران یا سایر شهرها، شعبه دیگر یا نمایندگی دارد؟

پاسخ: بله . گل فروشی های معتبر فیزیکی و اینترنتی در سراسر ایران می توانند با دریافت نمایندگی گل سنتر به فروش محصولات خود از طریق این پلتفرم اقدام نمایند. کلیه سفارش ها و تراکنش‏‌های مالی سنتر از طریق دفتر مرکزی تهران پردازش می‏‌شود. توجه داشته باشید که در حال حاضر برای ثبت سفارش گل در شهرهای تحت پوشش تنها باید به وب سایت گل سنتر مراجعه و سفارش خود را ثبت نمایید.