گل رز طبیعی جاودان

گل رز طبیعی جاودان

گل رز جاودان چیست؟

گل رز جاودان همان گل رز % 100 طبیعی می باشد که بر روی آن اقداماتی انجام شده تا بتواند بدون نیاز به آب و نور خورشید چندین سال تازه بماند. این گل رز ماندگار در ماه های اخیر محبوبیت عجیبی پیدا کرده است و به دلیل قیمت بالاتر آن نسبت به گل رز هلندی ، به تعداد پایین تر خریداری می شود. و معمولا بیشترین خرید رز جاودان به صورت تک شاخه در درون گنبد شیشه ای و یا باکس های بسیار زیبا می باشد. تیم گل سنتر با تلاش زیاد سعی کرده است تمام نمونه های موجود در بازار ایران را از برترین تامین کنندگان رز جاودان برای شما عزیزان گرد هم آورد تا یک تجربه خرید آسان ، مطمئن و لذت بخش را داشته باشید. و  برای خرید شما می توانید به راحتی از قسمت رز جاودان در منو سایت مدل مورد نظرتان را ثبت سفارش نمایید.

رز جاودان دیو و دلبر
گل رز جاودان دیو و دلبر
رز جاودان دیو و دلبر
خرید گل رز جاودان دیو و دلبر

قیمت رز جاودان

 

همانطور که می دانید قیمت رز جاودان به دلیل فرآیندی که بر روی آن انجام می شود بسیار بالا می باشد ، به طوری که یک شاخه گل رز جاودان بین 100 تا 200 هزار تومان قیمت دارد. که البته به جعبه های آن ها و اندازه های مختلف آن بستگی دارد.
تیم گل سنتر با وارد کردن برترین برندهای رز جاودان سعی دارد آن را با قیمت مناسب در سراسر ایران پخش نماید و شما می توانید همان برندهای جهانی را با قیمت های بسیار مناسب تجربه نمایید.

فروش گل رز جاودان به صورت عمده
فروش عمده رز جاودان برند رز امور ( ROSE AMOR )

فروش گل رز جاویدان به صورت عمده

 

گل سنتر به عنوان پخش کننده عمده گل رز جاودانه ، آمادگی ارسال گل رز طبیعی جاودان را به تمامی گل فروشی های سراسر ایران که مایل به خرید رز جاودان هستند رادارد. البته به غیر از فروش عمده رز جاودان ، ما برای مشتریان عزیزی که قصد خرید رز جاودان به صورت تک شاخه را دارند فراهم کرده ایم